Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



18.8.06

kruidvat

Vandaag heb ik 158 foto’s besteld bij het Kruidvat, ze hebben namelijk een superactie, 0,06 euro per foto. Je moet er dan wel minstens 120 bestellen, maar ja, daar heb ik niet zo’n probleem mee…

Ik heb weer zulke leuke foto’s besteld! Volgende week zullen ze wel binnen zijn, ben heel benieuwd. Er zitten ook foto’s van ons nieuwe huis bij. Volgende week zaterdag is er een zomerfeest met heel veel nieuwe buren en natuurlijk maak ik een scrapboekje, zodat ook de mensen die niet zo vaak naar de bouw konden, het verloop kunnen zien. En voor mij weer een mooie manier om een beetje reclame te maken voor mezelf toch?

0 reacties: