Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.8.06

scrappend afvallen, of afvallend scrappen?

Het gaat ervan komen, ik ga een dieetscrapalbum bijhouden. Samen met een hoop meiden van het dolls forum ga ik proberen de kilo's te verslaan. Eerst maar eens proberen frisdrank en chocola enzo te laten staan, want drastisch afvallen mag ik nog niet, ik geef dymion nog borstvoeding. Nog twee weekjes volledig en daarna steeds iets minder, maar hopelijk toch nog wel een maand of zes...

Maar goed, bewust zijn van wat je eet is de eerste stap.... en dan bewust dingen weglaten is stap twee en die moet ik gewoon nemen nu, want ik zit gewoon niet goed in mijn vel (en in mijn kleding, hahahaha)

Hier hou ik ook mijn vorderingen bij (als het allemaal lukt en werkt, ben er nog niet helemaal achter):
http://l4adam.valtaf.nl

0 reacties: