Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.8.06

miniboekje hollands glorie

Ik heb een miniboekje gemaakt met foto's van de verschillende blokken in aanbouw van het project Hollands Glorie. Dit miniboekje heb ik tijdens het zomerfeest laten rondgaan en iedereen vond het erg mooi. En handig, want niet iedereen heeft regelmatig een kijkje op de bouw kunnen nemen en op deze manier kon je toch goed zien hoe een stuk kale grond langzaam verandert in een echt huis!


2 reacties:

Anoniem zei

Mooi geworden hoor dit boekje idd!!
Enneuh..ook de bouw ziet er goed uit.. :)

Groet van Marga

Anoniem zei

Heb je misschien een beschrijving van het mini boekje...?
Wil dit ook wel graag gaan maken...

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten, Miriam
(miriamkool@hotmail.com)