Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



19.8.06

eigen schuld dikke bult

Oooh, wat was ik vandaag boos op Dafni!Terwijl ik eigenlijk boos op mezelf moet zijn. Ik had namelijk mijn scrapbureau al opengedaan met het idee om mijn eigen lootje van het minicj af te maken.
Maar toen ging ik weer achter de computer zitten en dan zit ik dus met mijn rug naar mijn bureau. En opeens hoorde ik een wel heel verdacht (en bekend) geluid, zat Dafni met een catseye inktblokje de "randjes te bewerken"... HELP!!!!!!
Ik heb het gelukkig nog aardig weten weg te werken, maar er zaten van die mooie ovale vlekken op de rechterpagina...

0 reacties: