Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



15.12.07

Wat een heerlijke zaterdag....

Nog high van gisteren, toen Dave Gahan zomaar ineens op de radio was, wat een verrassing, stuiterdestuiter. Is dat normaal? Nee, dat is echt ernstig, maar hij is gewoon zooo goed.... en lekker.... en mooi.... enzo enzo.... maar goed, ik hou erover op. Smaken verschillen, Richard vindt er niks aan en ik ga stuiteren... zo gaat dat...
Ik vind het hele kerstsfeertje ook zalig. In de winkels, op school, in huis... toppie. Daar kan ik dus echt van genieten. Bovendien was het weer zaterdag vandaag, wassen dus. Dat betekent naar zolder en dat betekent vaak ook lekker scrappen. De kinderen zaten naar apen en vissen te kijken op televisie, ze vinden national geographic video's tegenwoordig te gek, dus daar heb je geen omkijken meer naar... Elke keer de was weggevouwen die uit de droger kwam en nu is alles al bijna weggewerkt. Morgen nog een raapwasje en dan lekker alles opruimen.
Maar tussendoor lekker gescrapt, drie lootjes zijn het resultaat... alledrie heel anders, maar alledrie erg leuk om te maken. Oftewel, ik heb gewoon GEEN stijl, hahaha...


0 reacties: