Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



2.12.07

Twee lootjes...



Sja in een weekend ben ik altijd wel aardig produktief. Dat komt omdat ik dan de was doe. En de machines staan op zolder. En daar is dus ook mijn scrapruimte. Lekker dichtbij dus. De kinderen lekker spelen, Dymion daar in de box (anders haalt ie echt al mijn scrapspullen overhoop!!!) en lekker scrappen. Heerlijk.
Vandaag het lootje "looking bed" afgemaakt dat ik van de week bij Cynthia begonnen was. En eentje n.a.v. een sketch die ik zo grappig vond, met een half hart. Beetje maffe foto's van Richard bij elkaar gezocht (was niet zo moeilijk, haha) en voila...
Nog steeds geen lijm en tape, dus alles met de naaimachien vastgezet.... ach ja...

0 reacties: