Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



29.12.07

Geshopt en gescrapt!

Gisteren eindelijk naar een van mijn vaste scrapadresjes toe geweest. Ik bestelde er altijd via internet en wilde eigenlijk ook zo graag eens lekker neuzen. Karin wilde ook graag en dus gisteren samen naar Katwijk gereden. Erg gezellig. Het zaakje was toch best klein, maar ze hebben wel hele leuke spullies. Vooral omdat ze heel veel van 7 Gypsies hebben, wat ik helemaal leuk vind!
Wilde er het liefst gisteravond meteen mee aan de slag, maar het werd een rustige televisie avond.
Phaidra heeft nog best veel pijn, vooral 's nachts, dus ondanks dat ze geen gebroken arm heeft, zijn de nachten juist wel gebroken... pffff...
Maaaaar vanmorgen moest natuurlijk de was gedaan worden en ja, dan wordt er hier standaard gescrapt hahaha... Dus ik heb al 1 heel velletje van Scenic Route uit de uitverkoop gebruikt van mijn buit van gisteren, hahaha. Ik vond het gewoon zonde om het te gaan gebruiken. Dus heb ik toch nog even mijn "ouwe" papiervoorraad bekeken en gebruikt...

0 reacties: