Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



13.12.07

Beautiful you


Ik vond deze foto zooo heerlijk. Maar wist echt niet wat voor titel ik hier nou bij moest verzinnen. Dymion zit hier dan wel op het strand, maar een echte strandfoto is het niet. Het is gewoon een mooi portret. En hij kijkt niet eens naar het strand of het water.... dus daar kun je niks mee.
Het werd dus maar "gewoon" Beautiful You, maar het gedichtje dat ik er na anderhalve dag zoeken bij had gevonden past er perfect bij, dus uiteindelijk ben ik er heel erg blij mee.
De lo is niet zoooo super, maar ik wilde er niet teveel mee doen, omdat ik dat zonde vind van deze foto. Hij is dus wat simpel, maar het past wel bij Dymion. Ik heb trouwens de laatste tijd weer aardig wat lootjes van hem gemaakt, denk ik nu maar weer eens wat roze papier uit mijn rek trek, hihihi...

0 reacties: