Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



18.12.07

Blij!!!! Fotoreportage geboekt!!!

Ik ben zo blij met mezelf.... of liever met het bedrijf wat mij heeft ingehuurd voor een fotoreportage!!! Ik mocht een offerte voor ze maken en dat was natuurlijk reuze spannend. Heb twee opties gegeven en stiekem hoopte ik natuurlijk wel dat ze de duurdere zouden kiezen, zodat ik een flitser en extra accu kan kopen. Nou die heb ik dus nu besteld en gaan onder de boom, hahaha...
Spannend hoor, echt echt!!! 11 januari is het zover, dan hebben ze een nieuwjaarsreceptie... dus in elk geval wel iets feestelijks.... heb er wel al heel veel zin in. Tuurlijk nog wel even mijn cursus weer doorspitten en boekjes van camera en flitser ook...pfffff tis best hard werken hoor, geen wonder dat het zo duur is, gniffel....

0 reacties: