Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



5.9.06

Verplichte snipperdag

Ik moet van Richard vandaag een beetje rustig aan doen. Ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest (zomerfeest, opdrachten, kinderen) en zit er een beetje doorheen. Dymion wil ook nog steeds braaf elke 3 uur bij me drinken (dag en nacht!) dus een echte goeie nachtrust krijg ik ook niet.
Vanmorgen kreeg ik visite van Cristian, het vriendje van Phaidra. Zijn mama was ook mee en dat was weer even errug gezellig, want het was alweer veel te lang geleden...
De meiden liggen nu op bed en Dymion slaapt in de box. Mijn handen jeuken om te gaan scrappen, maar eigenlijk moet ik de woonkamer opruimen (het zijn net tazmanian devils, die kids!!).
Richard heeft bevolen dat ik 's middags even moet slapen... ga ik nu maar doen ook denk ik, met mijn ogen dicht zie ik in elk geval die rommel niet!

0 reacties: