Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



2.9.06

Naar de verloskundige geweest

Wat????? Naar de verloskundige geweest????

Tja, ik kwam Marsha tegen toen ik Phaidra van de week naar schooltje bracht en toen hebben we natuurlijk weer lekker staan kletsen.
Ik vertelde haar dat ik nog oliemengseltjes over had en eigenlijk niet wist wat ik ermee moest. Ze wilde ze wel hebben. Dus toen ik Phaidra weer op ging halen zijn we daarna meteen even langsgegaan. Ze was bezig, dus heb ik bij de assistente nog even mijn bloeddruk laten opnemen. 130/85 nog steeds te hoog, maar Marsha vertelde me later dat het niet abnormaal is en dat het ook komt door de borstvoeding en de hormonen. Je bloeddruk mag tot een jaar na de bevalling wat verhoogd zijn, dus ik hoef me er niet al te druk over te maken. Over een maand of drie nog eens laten meten (midden in de verhuizing, zal wel fraai zijn dan, hahaha).
Maar ze was in elk geval blij met de olietjes, die kan ze mooi gebruiken voor net zulke geitewollensokkendames als ik... (not).
Maar de weeenopwekkende olie wilde ze zelf houden voor je weet maar nooit, hahahaha.... tja..... het heeft bij Dymion goed geholpen. 's Avonds smeren en 's nachts bevallen in anderhalf uur... pfff als ik er nog aan denk, nee laat maar even!!!!!

1 reacties:

Lilian Schneider zei

Hoi Elvira,
Ik heb jou getagged. Dat houdt in dat je 5 grappige/ vreemde feitjes over jezelf moet/ mag vertellen op deze weblog. Vervolgens tag jij weer 5 andere webloggers.

groetjes,
Lilian