Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



3.9.06

Help!!! Ik ben getagged!!!!

Ik ben getagged door Lilian. Geen idee wat het betekent, had er ook nog nooit over gehoord, maar ik moet nu hier vijf grappige, vreemde, hilarische, lieve of onbekende feitjes over mezelf vertellen....
Nu ik dus getagged (nee, niet getikt, dat was ik al, hahaha) ben, moet ik op mijn beurt weer vijf andere webloggers "taggen".... erg grappig!

Nou daar gaan we:

Wist je dat:
- ik al maaaaanden lang in een kapot zwangerschapsshirt loop? De mouw is gescheurd en er zitten verfvlekken van het scrappen op. Ik ben ook al een half jaar niet meer zwanger, maar hij zit zo lekker!!! En dus draag ik hem nog elke week wel een dag of twee....

- mijn schoenmaat groter is geworden, na al die bevallingen? Ik moet nu mijn schoenen kopen in maat 42!!!!

- ik gisteren de stickers van de tegels in de keuken heb afgehaald? Was aan het schoonmaken en er zat een hoekje los.... moet toch gebeuren voor de verhuizing, nu hebben we weer een saaie witte keuken...

- ik altijd wacht tot het laatste moment om dingen af te maken? (is eigenlijk altijd al geweest)

- ik dringend mijn benen weer eens moet ontharen????????

Zo, nou eens kijken of ik vijf andere bloggers kan vinden!!!!

2 reacties:

FauveDesign zei

WHAHAHA dat klinkt wel een beetje als mij.Ik loop ook rond in een joggingbroek met vlekken en shirt met scheuren.(wel comfy)
En dat ontharen kan ik me ook helemaal in vinden
LOL

Unknown zei

Hihi...ik ben dus niet de enige waarvan de voeten zijn gegroeid tijdens de zwangerschap.... Ik vond het zo stom en dacht echt, dat kan toch niet, maar helaas het is waar!! En had nou nog maatje 37 ofzo, dan was het niet zo erg, maar nee...ik liep al rond op maatje 40/41 en dat is nu dus echt 41 geworden en somige schoenen dus 42....En dat ontharen...ach..het is toch lange broeken-weer, dus...hihi