Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



13.9.06

Scrappend afvallen... opdracht 1

Zo, het was even spitten naar een foto waarop ik nog "slank" was... Ik heb er eentje gevonden! Uit 1996, we waren toen op vakantie op Santorini. We waren (op deze foto) bezig aan een bergwandeling (omhoog!!!).... dat zou ik nu volgens mij niet eens meer kunnen....

Ik weet trouwens zeker dat ik mezelf toen ook "te dik" vond, maar als ik die foto nu zo bekijk, vind ik het wel hele dunne armpjes en beentjes, hoor, hahaha.....


De opdracht voor deze maand was "waarom wil ik afvallen".... en je moest gebruik maken van inkt en je moest (hidden) journalling op je lay out of spread gebruiken. Ik heb de randjes van het papier bewerkt met inkt, en ik heb met inkt gestempeld. Op het kaartje achter de recente foto (van gisteravond zelfs!) zit hidden journalling.


0 reacties: