Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



10.9.06

Anders creatief....

Vandaag ben ik begonnen met het schuren van onze commode. Dit wordt namelijk straks in "het nieuwe huis" de kledingkast voor de meidenkamer. Maar dan moet ie natuurlijk wel roze met oranje zijn, niet zo'n saaie houtkleur!
Dus vanochtend de muis aangesloten op de stofzuiger (jaja, de schuurmuis dus!) en bij de buitendeur (niet buiten, want het is zondag en we zijn natuurlijk wel nette mensen...) alvast de eerste lade geschuurd. Wat een werk. En je krijgt er van die tintelende vingers van...
Maar ik heb er helemaal zin in, als de meiden straks op bed liggen ga ik lekker verven! En toen ik van de week tegen Richard zei dat ik eigenlijk wel stempels enzo wilde gebruiken, om bijvoorbeeld de namen, of woorden zoals "sokken" en "ondergoed" te gaan stempelen, vondt hij dat niet eens een gek idee.... hij is inmiddels wel gewend, dat alles met een "scrappers eye" bekeken wordt!
Ik moet straks natuurlijk wel mijn zonnebril opzetten, want roze met oranje... wow!!!!

0 reacties: