Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



29.9.06

Richard's verjaardag gevierd

Gisteren was Richard jarig en als je jarig bent mag je natuurlijk kiezen wat (of waar...) je 's avonds wilt eten! En natuurlijk moest en zou Richard in Purmerend eten, bij Tapas Bar Kriti, waar onze oude vrienden van de Griek hier op het plein nu werken. Fotis in de keuken en Eva en Sofia in de bediening. Wat een schatten van mensen! We waren al een keer gaan kijken en hebben toen zaaalig gegeten en achteraf wilden ze absoluut geen geld van ons aannemen. Zo lief!
We hebben wat familieleden opgetrommeld en zo zaten we gisteren met zijn tienen in het piepkleine etablissement van Fotis. Het was echt supergezellig en er werden allerlei "mezze" op tafel gezet (griekse tapas) van manitaria (champignons) tot lamskoteletten en van garnalen tot spinaziesla met geitenkaas en honing!!!
Als dank voor de vorige keer had ik een canvas gemaakt en ze vonden hem geweldig en hij kreeg meteen een plaatsje aan de muur.
Na een heerlijke baklava voor mij en hier en daar wat ijs en koffie gingen we zeeeer voldaan weer richting huis.

0 reacties: