Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.9.08

Kerstkaarten gemaakt ter verkoop

Omdat we elke cent goed kunnen gebruiken om onze griekse droom te verwezenlijken, ga ik dit jaar geen kerstkaarten versturen, maar alleen maar verkopen! Elke dag komen er meer bij (en hopelijk gaan er ook weer af) dus kom regelmatig even terug om te neuzen...

4 reacties:

Anoniem zei

Plaats ze maar niet allemaal online, anders heeft iedereen zijn of haar kerstkaart al gezien... ;-)

Tot zaterdag!
Pamela

richard en elvira zei

Hihihi, nee hoor, ik maak ze speciaal voor jou, dus ze komen niet in de gallerij!!!!

Sandra zei

Tja, met dit project kan je niets aan me verdienen. Ik maak mijn kerstkaarten zelf. Van welk merk zijn die leuke letters die je gebruikt hebt op de LO Sun? Toen ik bij je was heb ik gezegd dat ik ze zo leuk vind, maar ik heb niet meer gevraags waarvan ze zijn....

L4a zei

Hahaha...nee dat zet bij jou idd geen zoden aan de dijk, maar dat heb je met mede-scrappers he, hahaha.....

die letters heb ik bij cynthia gekocht, merk...euh....making memories volgens mij???

Kus, elvira