Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



17.9.08

kadootje voor de jarige juf









Phaidra's juf is jarig geweest en vandaag viert ze het in de klas. De kinderen mochten allemaal verkleed naar school komen en ze moesten allemaal een bloem met een tekening eraan meenemen....sja...wat doe je dan als "scrapmoeder"??? Juist......

Gisteren wilde ik eraan beginnen, maar toen ging ik toch een lootje zitten maken, lekker suf. Gisteravond moest het dus gebeuren, maar ja, toen we de eerste klanken van het gedownloade Yazoo concert hoorden, zijn we lekker met een wijntje op de bank gaan zitten luisteren. Wat hebben we een spijt dat we geen tickets gekocht hebben, want het klonk onwijs!!!! Maar ja.....het werd later en twee flessen wijn waren leeg.....er werd dus niet meer gescrapt die avond....dus vanmorgen maar vroeg opgestaan...half vijf zat ik aan mijn tafel te verzinnen hoe ik het wilde aanpakken....wat ik in gedachten had heb ik opzij geschoven en ben met heel wat anders aan de slag gegaan en zo was ik toch om kwart over zes klaar met mijn "bosje" bloemen en de bloemenvaas....alleen moest Phaidra vanmorgen nog wel even snel een tekening maken, hihihi...... het is allemaal weer gelukt, maar het is wel de story-of-my-life.....

0 reacties: