Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



28.9.08

Er is er een jarig....hoera, hoera....






Ik vond het zo zielig dat we geen taart of gebak hadden gekocht voor Richard's verjaardag vandaag, dat ik maar even ben gaan zoeken naar een recept om zelf een taart te bakken. Ik had voor Dafni's verjaardag al wat dingen in huis gehaald (fondant, marsepein) en de rest hadden we wonder boven wonder gewoon in huis....dus vanochtend lekker aan het bakken geslagen, vulling had ik niet, maar ik heb geprobeerd een soort chocoladepudding te maken met cacaopoeder, is niet heeeeel erg goed gelukt, maar ach, het vult en het is toch weer ff een lekker smaakje.

Ik heb gedacht aan iets grieks of iets met depeche mode...aangezien ik rood en zwart marsepein heb, was het laatste de beste optie. Het leukste vond ik een roos, dus de "violator rose" nagemaakt....het viel allemaal niet mee, maar ben toch best tevreden over het resultaat...al is een "echte" taart van Saskia natuurlijk veeeel mooier!!!

5 reacties:

Anoniem zei

zoooo, dat ziet er goed uit!

dusss...kun je later ook ''zoetigheid'' presenteren bij de griekse koffietjes...

manoula

Anoniem zei

Wauw zeg! Knap hoor dat je dat zomaar even kunt maken.
Pamela

Hinke zei

mjam mjam, dat ziet er toch heel smakelijk uit hoor !!
En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!

Groetjes
Hinke

Anoniem zei

Wow zeg. Kan ik alvast een taart voor Quinns verjaardag bestellen. LOL

groetjes,

Cynthia

L4a zei

Hahaha....ja hoor, bestel maar....bij Saskia dan.....ik geef je de gegevens nog wel....gniffel. Ik "moet" voor Dafni al zelf een taart knutselen......dan is het wel weer genoeg...(of een nieuwe hobby?!?!?!)