Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.3.08

Ze kan het!!! Ze kan het gewoon!!!!


Phaidra heeft voor haar verjaardag van die spakenkralen gekregen en die moesten natuurlijk meteen op haar fiets vandaag. Ik vroeg of ze niet meteen haar ene kapotte zijwieltje eraf wilde, zodat ze nog maar op 1 zijwieltje kan leunen. Dat vond ze een goed idee, dus zo gezegd, zo gedaan. Dat fietste als een speer, dus wat dacht je, het andere wieltje moet er ook af hoor, mam.... Slik....
Maar natuurlijk heeft mama heel stoer ook dat tweede wieltje eraf gejast.....

En toen...wilde ik mijn schoenen aan gaan doen, om haar te gaan helpen....en toen was ze gewoon al weggefietst!!! In de tuin dan wel, maar toch, ze was ineens aan de andere kant van de tuin... Ze wilde natuurlijk niet meer naar binnen, regen of geen regen, ze moest en zou fietsen... wij zaten lekker binnen, maar ze heeft echt supergoed haar best gedaan en het gaat al hartstikke goed. Je begrijpt dat ik dus megatrots ben op mijn kleine (grote) meisje!!!!

1 reacties:

Pamela zei

Heerlijk he, als ze ineens weer een sprong maken. Geniet er maar van. Voor je het weet gaan ze uit huis en praten ze over samenwonen.... :-)

Pamela