Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.3.08

Gossiemikke....wat heb IK het druk gehad...nu weer ff bloggen hoor!!!!







Wow, het was een weekje vakantie, maar ik heb het geloof ik nog nooit zo druk en hectisch gehad.....
Sandra en Pamela, bedankt voor jullie lieve reacties!!! Ik ben nog steeds verliefd, hoor, maar het feest gaat toch echt niet door. Geld voor onderhoud en verzekering zijn van die rottige kostenposten die we er gewoon niet bij kunnen hebben.
Ach ja, nog twee jaar, dan zit de school bij ons aan de overkant van de straat....

Tot die tijd...... duimen dat het gewoon noooooit meer gaat regenen, hagelen of sneeuwen...hihihihi....

De link op marktplaats... even doorklikken naar "alle advertenties".... wie maakt me los....hahahaha....

Vandaag is mijn kleine meisje jarig en wat heeft ze een feest gehad...gisteren kinderfeestje met een heuse scrapworkshop....vandaag de familie....ze wil nu natuurlijk alle speelgoed tegelijk bekijken. Dat dat niet kan, frusteert haar enorm, dus het is de hele middag al zielig huilen...pfffffff.

Ze had een waanzinnige supertaart, gemaakt door Saskia (www.taartenmeer.nl), en wat was hij lekkerrrr!!!

Maar het was erg leuk allemaal en weer een hoop heerlijke foto's!!!!

2 reacties:

Anoniem zei

Hoi,

Wat een mooie taart voor Phaidra!!

Ik heb een bod gedaan op je blender. Als je er echt meer voor wilt hebben, moet je het eerlijk zeggen. Wij gaan Sonjabakkeren, dus we kunnen hem de komende tijd wel gebruiken.....

Ik wil me trouwens wel inschrijven voor een workshop miniboekje maken. Maarja, ik ben maar in mijn eentje.... heb je niet nog iemand die alleen wil komen??

Ik hoor je wel.
Liefs,
Sandra

Pamela zei

Een super mooie taart zeg! Ik heb het adres opgeslagen. Te zien aan de foto's is het een geslaagde verjaardag geweest. Heerlijk om zo'n creatieve moeder te hebben die het ook nog eens leuk vindt in kinderfeestjes te geven. Toch heel iets anders dan naar de bios en daarna een hamburger bij de McD.

Die blender zag ik ook wel zitten, maar heb geen bod uitgebracht omdat ik San herkende als de bieder. :-) Ik zal straks nog even bij de rest kijken.

Workshops zijn niet aan mij besteed. Ik heb net weer wat minder last van mijn handen en polsen. En dat wil ik niet teniet doen door weer meer priegelwerk te gaan doen met mijn handen.

Succes San met Sonja!
Pamela