Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



30.3.08

Het voorbeeldje voor de kids workshop...


Ik heb, voordat ik de kinderen aan de slag liet gaan, even een voorbeeldje in elkaar gezet van wat ze zouden gaan maken. Ik vind het zelf eigenlijk toch heeeeel erg leuk papier en embellies zo, van Love Elsie...
Het idee is natuurlijk eigenlijk van Cynthia, we hebben zoiets gemaakt op de enige echte Channiedag afgelopen november. Alleen, i.p.v. kippengaas heb ik nu gewoon een kartonnetje gebruikt, hihi...

1 reacties:

Pamela zei

Wat een leuk idee! We hebben een jaar geleden zakken vol kleerhangers weggedaan, omdat er niets mee gedaan werd. Mag ik het idee vertellen op de knutselgroep in ons wijkgebouw? Die zijn ook altijd op zoek naar nieuwe ideeën...

Groetjes, Pamela