Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.3.08

Recept: Koude Pastasalade....


Op veler verzoek, een aantal lekkere recepten. En we beginnen met de pastasalade. Die is zo simpel, dat het eigenlijk geen recept is. Eigenlijk is het gewoon pasta koken, af laten koelen en er doorheen mikken wat je lekker vindt.
Bij ons is dat doperwtjes, ananas, gekookte kip, kaas, walnoten, maïskorrels, augurk en appel. Uiteraard naar smaak een gesnipperd uitje en mayonaise, en, om het iets smeuïger te maken, wat augurkenvocht.
Je kunt hierop eindeloos variëren, geRookte kip, of hamblokjes, mandarijntjes, tomaten, rozijntjes....

2 reacties:

Anoniem zei

Hoi,

Dank je wel! Nu kan ik het ook een keertje maken. Vond hem altijd heel erg lekker!!

P.s. Heb je die appelcake die bij Pamela op haar blog staat al eens geprobeerd, die is zalig!!

Groetjes,
Sandra

Hinke zei

Klinkt verrukkelijk Elvira.
Die ga ik gauw eens proberen.
Ik maak er eigenlijk altijd eentje in de zomer als we gaan bbq-en.
Hahahahahaha, maar eigenlijk moet ik heb gewoon maar eens vaker maken.

Groetjes
Hinke