Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



22.3.08

Ik ben verliefd!!! (Sponsors gezocht, hahahaha)

Tja, het moest een keer gebeuren. Dat ik helemaal verliefd zou worden. Hij is ook zooo geweldig... Wel zwart, dat is natuurlijk wel even wat anders, maar hij is mooi!!! Alleen..... het is duur.... althans, eigenlijk issie heel goedkoop, maar ik heb geen centen. We moeten echt alles opzij zetten voor de dure vakantie.
Maar ik kon er niks aandoen. Ik werd verliefd en nu moet en zal....maar ik weet dat het er niet in zit. Dat is het beroerde aan een onmogelijke liefde....
Ik weet ook heus wel dat er niemand zo gek is om me te sponsoren....dus doe ik mijn best om allerlei spullen op marktplaats te verkopen en ik probeer nog steeds heel hard mijn scrapworkshops aan de man te brengen. Het schiet niet echt op.....

Ik wil hem zooo graag.....

Wil je weten waarom ik zo achterlijk doe??? Kijk zelf maar even, dan snap je het vast wel...

mooie zwarte kanjer....

Donaties zijn natuurlijk van harte welkom, hahahahahaha

4 reacties:

Pamela zei

Dat is niet veel geld! Wel als je het niet hebt natuurlijk, maar niet voor een auto. Wat is de link naar de dingen die je verkoopt op Marktplaats? Dat maakt het makkelijker om je te sponseren als je die link erbij zet! :-) Als iedereen een heel klein beetje sponsort, moet je toch al een eindje in de richting komen....
Succes ermee, ik weet dat ik niet meer zonder mijn autootje kan.
Groetjes, Pamela

Pamela zei

De advertentie is al weggehaald. Is dat omdat jij toch overstag gegaan bent? Of was een ander er net zo verliefd op geworden?

Laat je nog even je links weten naar Marktplaats? Ik kan je nl niet vinden.

Groetjes, Pamela

Anoniem zei

Laat mij oook eens wat links zien van spullen die je op Marktplaats hebt, je weet nooit of er wat bij zit voor ons. Enne, ik wil best een workshop bij je volgen hoor!! Maar alleen ik is een beetje weinig misschien.......

Liefs,
Sandra

Pamela zei

Volgens mij wil Elvira niet gesponsord worden, San. Anders had ze allang een link online gezet. :-)

Wil Ron niet mee naar die workshop met je? ;-) En anders ben jij toch gezellig genoeg voor tien?

Groetjes, Pamela