Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



5.10.07

Phaidra's eerste schoolreisje...

Zo, het was spannend gisteren. Phaidra voor het eerst een hele dag weg. Met een grote bus en zonder mama.....Dat was voor mama nog het ergste, want Phaidra had er ontzettend veel zin in en kon bijna niet wachten om te gaan. Nadat ik haar in de klas had achtergelaten bij de juf en haar klasgenootjes nam ik met een aantal andere moeders en vaders positie in aan de kant van de weg. Want er moest natuurlijk wel gezwaaid worden. Wat een schat is het toch, ze kwamen langslopen en ze heeft heel hard geroepen, daaag mama, en maar lachen en maar zwaaien... slik...


0 reacties: