Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.10.07

Ik stop....

Ik stop ermee.... met de bc. Ik trek me alles teveel aan en ik maak me veel te druk en ben er veel te veel mee bezig en het kost teveel van mijn tijd en energie. Dat heb ik natuurlijk niet zelf verzonnen. Dat zei mijn "collega", het andere bestuurslid. Richard zegt het ook, vaak genoeg, maar ja, als twee mensen het al gaan zeggen... Tuurlijk merk ik ook dat het helemaal niet lekker gaat. Door instanties word je niet serieus genomen en er zijn teveel leden die denken dat ik alles maar in mijn eentje kan oplossen. Bovendien trekken de instanties toch een eigen plan en dus hoeven we daar helemaal niet tussen te gaan zitten. Zonde van mijn kostbare tijd. Nou is dat nog niet eens het ergste, maar het vreet energie. Iets dat ik niet in overvloed krijg van moeder natuur. En dat is wat Richard het meest ergert.
Dus...ik ben er klaar mee. Ik ga mijn ontslag indienen. Tuurlijk zal ik op persoonlijke titel heus wel eens advies geven of zoiets. Maar verder ga ik gewoon lekker genieten van mijn gezinnetje en de personen om wie ik geef. Dat heb ik afgelopen weekend toch wel geleerd. Je eigen gezin en je vriendenkring is het grootste bezit en we wonen hier naar ons zin, we hebben leuke buren, de kinderen hebben het naar hun zin, soms moet je niet meer willen. Soms moet je niet een hele wijk willen besturen, vooral niet als de meeste mensen het niet eens waarderen.

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi meid,

Een heel wijs besluit denk ik.... Als de lol eraf is is het tijd om te stoppen...

Groetjes,
Sandra