Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



16.10.07

Hourglass helemaal online

Wow, dan word je wakker en lees je je mail en lees je dat het complete Hourglass album van Dave Gahan nu op zijn myspace staat..... maar voor hoelang???? Ben nu in elk geval even heerlijk aan het luisteren... Geen idee of ik op tijd op school ga zijn vandaag, hahahaha.....
Er zitten echt waaaaaanzinnige nummers bij. Deeper and Deeper is echt bizar. Saw something vind ik een prachtnummer. Ik moet zeggen dat Kingdom nu een beetje saai is geworden, haha...
Oooh en 21 days is echt helemaal mijn muziek....Miracles is gewoon megamooi, de tekst dan, Richard zal er wel niks aanvinden...Use You is lekker, het is echt wel allemaal lekkere muziek...Insoluble vind ik niet zo, tekst weer wel, maar is net ff tikkie te sloom...Endless is weer een super super nummer...A little lie...ja...muziek is het weer heeeelemaal!!! Down is gewoon mooi, heb er al veel "studioclips" van gehoord en gezien, maar om het nu helemaal en "af" te horen is wel bijzonder. De nummers die ik al gehoord had heb ik maar een klein stukje geluisterd nu, ik hoop dat als ik straks terugkom van Phaidra wegbrengen dat het er allemaal nog staat en dan ga ik nog een keer, met de koptelefoon, alles rustig luisteren..... En dan gauw naar de preorder afdeling van Mute... hihihihi....

Deeper and Deeper is gewoon al 68000 keer afgespeeld, dat gaat een hit worden denk ik. Is ook wel een echt "apart" muziekstuk.... Marilyn Manson schrikt ervan denk ik hahaha....

Nu moet ik ECHT gaan......

0 reacties: