Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.10.07

Op een grote roze... euh... zwarte wolk!!!!

Wat een feest was Richard's verjaardag. Ok, ik ben het duidelijk toch niet verleerd. Het was een enorm succes! Hij was blij. Hij was superblij. Hij was megablij!!!!! Een hoop oude vrienden, een prak geweldige kado's en lekker eten.... een lam. Een heel lam, in de tuin, boven een vuurtje. Een enorm beest, dat de buurman en buurvrouw hebben klaargemaakt. Onze lieve buurman heeft er uren bijgestaan, in de hitte en in de rook. En omdat het Ramadan is, heeft ie niks mogen drinken en niks mogen proeven. Wat een lieverd. Richard was in de wolken. Zelfs de dagen erna zaten we nog lekker op een roze, oh nee, zwarte wolk. Want alles was zwart, de ballonnen, het inpakpapier, de kleding van de gasten, het eten en drinken (drop, zwarte olijven, royal club sapjes in zo'n zwart pak enz.) en natuurlijk de muziek. Een heleboek Depeche Mode en hier en daar wat Anne Clarke, Front 242, Xymox en meer van dat soort. Het elektronische soort.
Wat ook geweldig was, dat Richard zijn synth weer terug heeft, met versterker en kabel dus hij is maandag meteen aan de slag gegaan. Hij krijgt er nog een lekker geluidje uit ook zeg. Hij is het nog niet verleerd, hahaha....
Ik ben zo blij voor hem, hij heeft er zoo van genoten, en ik eigenlijk ook, want het was gewoon ook heel erg gezellig. Ondanks dat er heel wat mensen die op de gastenlijst stonden er toch niet waren, was het gezellige drukte. En het was ook een leuke club, echte "long lost friends", zo leuk!
Als je foto's en verhalen wilt zien van deze superverjaardag, kun je terecht op Richard's "eigen" weblog. Deze was geheim voor hem tot nu, dus nu kan ik hier ook een linkje plaatsen: http://richardrusche.blogse.nl

0 reacties: