Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



17.10.07

Blog opgeleukt....

Hoe vinden jullie de nieuwe look van mijn weblog??? Voor de hyves lezers: http://emddam.blogspot.com
Vond zomaar dat het moest. Ik een nieuwe look, internet een nieuwe look. Nu alleen mijn "gewone" website nog. Daar wil ik ook nog echt even aan werken. Tis nu vakantie dus dat zou zo maar kunnen gaan lukken hoop ik.....
Vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten als je het mooi vindt. Of als je het niet mooi vindt natuurlijk...mag ook, hahahaha....

2 reacties:

Maaike zei

beetje herfstig maar erg mooi vooral je 'header' of hoe heet dat ding :-)

Anoniem zei

We vinden hem errug mooi hoor!! Alleen je kapsel is een beetje wennen.... hihi

Groetjes,
Ron en Sandra