Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



6.3.07

Zooo blij met mijn scrapzoldertje....

Hij is nog steeds niet af.... ja het is erg, maar ik wil het gewoon perfect hebben. Logisch toch? Het moet wel een ECHTE scrapzolder worden natuurlijk. Althans, de helft van de zolder dan... Ben allang blij dat de muziek het doet en tv en video, lekker hoor.
Gisteren begonnen met de houten ikealadenkastjes te verven. Ik had nog limegroene verf over van Dymion's kamertje, lekker kleurtje zo!
En mijn papierrek, ja, geweldig, helemaal top.
Ik moet nog snoeren wegwerken en de tafel onder het raam moet nog worden opgeruimd en ingericht, maar dan is het toch wel klaar denk ik zo...




2 reacties:

sollie zei

Zo'n zoldertje zou ik ook wel willen. Je zal er vast en zeker veel scrapplezier beleven.
groetjes Isolde

Anoniem zei

Hé wat leuk zeg, zo'n zoldertje!! Ik ben van plan om - in ons volgende huis- ook een scrapplekje te maken.. Heb je tips? haha. Ik zou echt niet goed weten welke kasten wel handig zijn en waar je nog rekening mee moet houden... :-)