Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.3.07

Tandje los....

Arme Phaidra, ze was vorige week gevallen en nu zit er een tandje los. We zijn al wel bij de tandarts geweest, waar ze heel zielig op de stoel lag en op het moment dat ze haar mond moest opendoen nog zieliger huilend zich in mijn armen stortte.... gelukkig heeft de tandarts toch nog wel even kunnen kijken en de tand mocht blijven zitten, het enige is dat ze er toch nog wel last van heeft nu, dus we kijken het nog eventjes aan en anders bel ik nog maar een keer....
Omdat ik niet zeker wist of ze haar tandje zou houden heb ik NATUURLIJK 's ochtends eerst nog een paar foto's van haar gemaakt, hahaha....

0 reacties: