Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.3.07

Wat een heerlijke week!!!!

Zo, een hele week niks gepost... Ja, dat is niet zo gek, want we hebben natuurlijk alleen maar buiten gezeten!!! Wat was het zalig, zo in de tuin. Er staan zelfs al een paar planten in de border.... en we hebben stenen gesprokkeld op de bouw, mijn buurvrouw en ik... geweldig!!! Ik wil namelijk een muurtje bouwen om onze kruidentuin, zodat die verhoogd is, dan kan het vocht beter weg en dat is voor kruiden beter.... (staat in mijn boek "Puur Mediterraan Tuinieren").
De kinderen hebben heerlijk buiten gespeeld en we hebben genoten! Iedereen was buiten en het was supergezellig!

1 reacties:

sollie zei

Ook hier in België was het weer schitterend. Jammer dat het nu helemaal anders is. De hele dag regen en gisteren zelfs sneeuw. Tja, zomer is het nog lang niet. Groetjes Isolde