Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



10.3.07

CJ's...

Ze lagen er nog, wat stom, ze hadden allang de deur uitgemoeten.... Nou, een voordeel is wel, dat ik toch nog een foto heb gemaakt van die van Patricia, waarvan ik vergeten was een foto te maken........


Om het een beetje goed te maken voor mezelf, heb ik cj van Karin al gemaakt, zodat ie ook vandaag verder kan. Kan ik dat in elk geval al niet meer vergeten!!!!
Hij lijkt simpel, maar ik heb er toch een tijdje aan gezeten. De inspiratie kwam van een lootje dat Cynthia op de groep had gezet ter inspiratie, dat heeft dus goed gewerkt!!!


1 reacties:

Tessa Tegendraads zei

Geweldig mooi gedaan!

Groetjes van Tessa