Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



3.3.07

Blijdorp...

Leuk, zomaar ineens een dagje er tussenuit, daar was ik ook wel aan toe, zeg!!! Blijdorp, altijd leuk! De kinderen vonden het geweldig, vooral de meiden natuurlijk... alle dieren benoemen en gefascineerd kijken naar vooral de olifanten, de giraffen, de vissen en de apen!!!

Het was ook echt prachtig weer, dus we hebben buiten op bankjes gezeten en gegeten, we hadden boterhammen meegenomen, lekker burgerlijk, hahaha... maar ja, wel goedkoper en ook best gezellig!!!

Ik moet zeggen, dat de meiden zich super hebben gedragen!!! Of was het nou, dat ze zich super hebben laten dragen... euh....




0 reacties: