Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



23.2.09

Wrong...nog beter....

Ik ben nog aan het bijkomen van mijn verjaardag gisteren. Wat een onwijs drukke dag, maar supergezellig en ik ben schandalig verwend!!!! Gisteren natuurlijk helemaal niet gelukt om "de hele dag" Wrong te luisteren, zoals ik had gezegd, hahaha....maar vandaag ga ik het er van nemen, ik hoef de deur niet uit...de kids vermaken zich wel en ik heb het grootste gedeelte van de enorme bende van gisteren opgeruimd, dus de muziek gaat aan......en ik heb even een betere versie opgezocht, waar je goed "de piepjes" hoort.
Het is "ouderwets" Depeche Mode geluid!!!! Ik ben nu echt megabenieuwd naar het album.....

0 reacties: