Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



15.2.09

#34, #35 en #36 Drie 12" lootjes...

Een mooie, maar onmogelijke foto van Jack, gecombineerd met een heeeeeel oud "kattenpapiertje" en een gisteren gekregen oranje stippelvel....restje blauw, wat versiersels(zoals wederom een zelfgemaakte cleartape) en het onmogelijke blijkt toch mogelijk, hahaha





Foto's uit 2006, oftewel, over datum, oftewel, hoog tijd om weg te werken. Ik had een van de tekeningen bewaard, maar die kleuren......ik zag hier echt zoooo tegenop....het is een simpel lootje geworden, maar hier wist ik echt verder niks van te maken....wel weer een zelfgemaakte cleartape gebruikt..





Ik wilde perse iets met dit blauwe papier doen en ik wilde het perse als achtergrond gebruiken....die foto van het kerkje kwam erbij en toen twee vellen met terra als basiskleur....en toen....sja en wat doe je als je vastzit? Ff surfen, zoals dit keer naar Pencillines en daar vond ik deze sketch:




1 reacties:

Pamela zei

Ik kijk met plezier naar wat je allemaal maakt. Ik ben benieuwd of het lukt om de 100 vol te maken en of je niet zonder inspiratie komt op een gegeven moment.
Succes met alles!
Pamela