Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



15.2.09

#32 en #33, kadootjes voor mama!!!!!



Mijn mama is jarig vandaag: GEFELICITEERD!!!!!!!!! En gisteren gingen we op verjaardagsvisite, met...uiteraard...gescrapte kadootjes, hihi....een blikje (Marskramer) vol met kleine briefjes, waarop spreuken, tekeningetjes en grapjes staan....Ik zag dat idee bij de Bruna, dat was een Valentijnskadootje voor 12,50 euro....pfff...maar dus gemakkelijk zelf te realiseren, hihi...Als ze een dipje heeft, of even op de bank zit te dromen, kan ze zo'n briefje eruit pikken en grote kans dat er dan een glimlach volgt...
En die kaars...ja...ben gek op die kaarsen....om te maken dus...



0 reacties: