Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.2.09

En tandje nummer twee is eruit!!!



Gisteren tussen de middag zat Phaidra's zo vreselijk los, dat ik hoopte dat ie er uit zou zijn voor ze weer terug naar school ging.....maar hoe ze ook wiebelde, hij biljf zitten waar ie zat.....dus ging ik er van uit dat de juf hem zou meegeven. Maar toen ik 's middags kwam, zat tandje nummer twee nog steeds op zijn plek....na de rapportbesprekingen (alles helemaal top, alletwee de meiden gaan super) gingen we meteen door naar Maassluis, want opa was jarig. Ik zag het al helemaal voor dat dat tandje er bij de chinees uit zou gaan.....maar hij bleef nog rustig zitten.
Midden in de nacht kwam Phaidra onze kamer in...met haar tandje in haar hand....zoo lief....even het licht aan gedaan, want nu durfde papa wel even te kijken!!!!

0 reacties: