Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



4.4.08

Het kan nog enger!!!!!!!!

Gistermiddag was het lekker weer. Lekker om buiten op de parkeerplaats te fietsen en een balletje te trappen. Het was gezellig druk en op een gegeven moment kwam er ook een buurvrouw van verderop met haar dochter, die een nieuwe fiets gekregen had. Dat was leuk, want haar oude fiets is nu voor Dafni. Alleen die nieuwe fiets, is nog wel errug groot en hoog. Dafni werd geholpen door een buurmeisje, maar zo zonder zijwieltjes gaat het gewoon niet.
Toen ik mijn fototoestel gehaald had en terugkwam zag ik iets waar ik zomaar weer een partij grijze haren van kreeg..........

Ze was even in het zadel geholpen door de buurvrouw, maar ze fietste daarna gewoon weg. Zonder te wiebelen, zonder te vallen.... ongelofelijk. Wat gaat het nu ineens snel. We hebben geen centen voor een nieuwe fiets natuurlijk, maar ja, toch maar eens marktplaats afstruinen hihihihi.....

0 reacties: