Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



15.4.08

Aan de slag voor koninginnedag....


Want....Cynthia heeft zoiets leuks bedacht....een plaatsje huren op het oranjefeest en dan kaarten verkopen, make en takes verzorgen enzo enzo.....maarrrrr....het schiet natuurlijk al ontzettend op en ik ben niet zo'n kaartenmaakster, ik heb er altijd vreselijk veel moeite mee, maar ja, voor een paar centen doe ik alles (nou ja...) hahahaha....
Ik heb er al een paar af en ik hoop er nog wel een partijtje te maken, bleeeh....

3 reacties:

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk idee..... Maarja, weer een heleboel werk erbij.... hihihi

Pamela zei

Wat een leuke kaarten! Heel origineel. Maak je die alleen maar voor koninginnedag of ook op bestelling? En hoe duur zijn ze? De andere foto's zagen er ook weer leuk uit. Ik kijk bijna dagelijks naar nieuwe updates. Alleen reageren komt er niet altijd van.

Groetjes, Pamela

Pamela zei

Laat je nog wat foto's zien voor je alles verkoopt komende week? Ben erg benieuwd naar de rest!

Succes met de verkoop in ieder geval. Ik hoop dat het net zulk weer is als vandaag, lekker zonnetje, veel mensen op pad. Dan lijkt het ineens of mensen makkelijker geld uitgeven. :-)

Groetjes, Pamela