Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



22.6.09

Counting down...het aftellen is begonnen...

Only three weeks to go, then we can relax, swim, eat, go visit something beautiful...in Rhodos!!!
Ofcourse three weeks are gonna be way too short, I already get homesick by the idea of going back to holland again...and I haven't even left yet.
But, we're gonna have a wonderful time, probably visit some pensions and maybe, maybe we can actually get our hands on one and have the best holiday ever, never having to leave Rhodos again....well...to pack maybe....
But I can't wait to enjoy all of this again:





Van deze foto's krijg ik echt heimwee hoor, maar gelukkig nog maar drie weekjes, dan mogen we weer van al dat moois en lekkers genieten. Ik ben nu echt aan het aftellen...
Even geregeld dat we dezelfde kamer hebben als vorig jaar, zodat we vanaf de kamer draadloos kunnen internetten en niet naar de receptie hoeven daarvoor, parkeerplaats op schiphol gereserveerd en nog wat slippers enzo aangeschaft, we zijn er klaar voor.
Hopelijk komen we deze vakantie HET pension tegen en hoeven we nooit meer heimwee te hebben, het blijft nog even spannend allemaal.

0 reacties: