Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



3.9.09

Kadoblikje "girls stuff"






Sjonge jonge, ik was zo bezig met een of andere bruiloft....dat ik gisteren helemaal vergeten was, dat Phaidra naar een kinderfeestje mocht....Toen ik de kids gisteren ging ophalen bij de oppasburen, was het eerste dat ze zei "Mama, ik ga nu toch naar een feestje?".....oei.....ja dat feestje had geen zin meer, dat was al bijna afgelopen....
Vanmorgen wilde ik een kadootje gaan kopen, maar werd geinspireerd door een lief roze blikje waar thee inzat. Vond het wat prijzig, maar heb wat haarelastiekjes en frutsels gekocht en dacht dat het wel leuk zou zijn om zelf een blikje te pimpen....moest natuurlijk wel voor de lunch af zijn, want dan kan Phaidra het strax meenemen.......
Gelukt dus....en meteen de Color me Crazy uitdaging van Channie ook nog!!!!

1 reacties:

Anoniem zei

Wat een leuk doosje!!!
Lekker vrolijke kleurtjes ook!!

Groetjes Laura