Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



25.8.09

Wat vliegt de tijd....

Inmiddels is de vakantie voorbij, zitten de kids alweer op school en ik moet dus echt nodig mijn blog bijwerken..... Dat ik dat de laatste tijd niet gedaan heb, komt vooral omdat ik hard aan het werk ben geweest in de tuin....we hebben een pergola gebouwd, een soort kopie van eentje die we op Rhodos hebben gezien. Twee meter breed, vijf meter lang, met bankjes aan weerskanten. Nou hebben wij het bij twee bankjes gehouden, want verder houden we het lekker groen. Bovendien moeten we er nog doorheen lopen, er zit dus ook een smaller stukje in, een soort poortje zeg maar....planten zijn er ook al, maar het moet natuurlijk allemaal nog een stukje groeien....
Zo was het:

En zo is het nu:



Ook heb ik me de blaren gewerkt aan het Rhodosalbumpje, wat nu ook bijna af is. Ik ga straks even verder en hopelijk kan ik vandaag het eindresultaat showen...
Ik ben heel erg blij met "mijn eigen" auto (gewoon onze oude auto) en Richard is heel blij met "zijn nieuwe" auto, gewoon prettig dat ik erop uit kan als Richard er niet is, zoals gisteren toen ik nog een aantal palen moest halen voor de pergola...anders had ie nog niet af geweest....

We (Opa Dam, de kids en ik) zijn in de vakantie ook nog een keer naar de Buffel geweest, het schip bij het Maritiem Museum. Ontzettend leuk, vooral toen we Phaidra's vriendje tegenkwamen!!!



Oh en natuurlijk hebben we dat mooie gele gevaarte voor de deur....hihihi, en hij is zooooo mooi!!!!


0 reacties: