Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



17.5.09

#125 my make up box








This box was originally a gift package of Nivea for men....darkblue, boring little thing....hubby used the Nivea and gave this box to me....for scrappin'. I used a lot of strange stuff, a printed picture I found on the web at the beautiful Challenge Blog ("Art Creations Friday"), of course I'm too late to participate, but that wasn't my intention in the first place, I just loved this picture and I knew what I wanted to use it for, and now I did......

Dit doosje was oorspronkelijk zo'n kadoverpakking van Nivea for men, zo'n donkerblauw saai geval. Richard heeft de spullies gebruikt en was zo lief om het doosje aan mij te geven, om te scrappen... Ik heb hier veel gekke dingetjes gebruikt en een plaatje geprint wat ik ergens op het web heb gevonden, zo'n mooie Challenge Blog ("Art Creations Friday"). Natuurlijk ben ik veel te laat om mee te kunnen doen, maar ja, daar ging het ook niet echt om, ik vond het plaatje gewoon mooi en wist meteen wat ik er mee wilde maken en dat heb ik nu dan dus ook gedaan.....

0 reacties: