Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



14.5.09

#124 LO Remember the 80's




And yet another challenge from the Channie girls.... I had to get my inspiration from an 80's ABC..... I did manage to actually get inspired!!! Had to find a picture of myself in the 80's, I chose one from the late 80's, love this picture, so many 80's stuff...that hair!!!! LOL....

En weer een uitdaging van de dames bij Channie, ik moest mijn inspiratie halen uit een jaren tachtig ABC....en het is me nog gelukt ook!! Moest wel even op zoek naar een foto van mezelf in de 80's.... deze uitgekozen, vind hem zelf super, zoveel herkenbare 80's dingen....dat haar!!! gniffel......

0 reacties: