Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



20.4.09

Kalo Pascha!!!!! Vrolijk Pasen!!!!

Nee nee....ik loop niet achter en ik ben ook niet in de war.....wij hebben gisteren Grieks Pasen gevierd met onze beste vrienden....erg gezellig, errrrug lekker en erg mooi weer ook nog!!!!!

Beetje klooien in de keuken.....






Lekker oktopusje op de bbq....en evert op zijn best....mafkees, hahaha!!!!




Lekker aan tafel met zijn allen....kijk Dymion eens genieten van een "klein" stukje lamsvlees....hihi


1 reacties:

angelina zei

Ziet er lekker uit zeg, mmmm die octopusen dat lam, en brood ziet er ook goed uit zelf gevlochten?

groetjes angelina