Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



9.4.09

HOERAAAA, NUMMERRRRRRRRR 100!!!

De mijlpaal is bereikt, honderd projectjes gemaakt zonder scrapspullen te kopen....omdat ik veel gekregen heb en geruild...heb ik nog steeds heel erg veel..dussss jawel...ik ga door tot 150. Maar als ik cardstock nodig heb, of tape ofzo...dan koop ik dat dus wel gewoon....maar geen gekke uitspattingen voorlopig even nog....

De Channies mochten zeggen hoe mijn honderdste eruit kwam te zien...en ze hebben me flink laten zweten!!! Ik had zelf al "zout" genoemd...maar het lijstje werd nog wat langer..

1. zout
2. stukje stof
3. eyelet setter of perforator (crop-a-dile heb ik niet)
4. 3 verschillende fibers
5. een leuke foto van Sandra en mij...uit onze schooltijd!!!!
6. monogram
7. takje uit de tuin
8. het getal 100
9. bling
10. stempel (geen abc)

En dit is het geworden:





0 reacties: