Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



31.12.08

....verwonderlijk idee....

Sja, het is weer zover, na de dure bloemen met bruintinten en de foto van mezelf enzo enzo, heb ik me opnieuw laten uitdagen.....
Vijf ingredienten mochten de Channies roepen...........en dat zijn geworden

touw
bubbeltjesfolie
aluminiumfolie
kaneelstokjes
schelpen uit griekenland

Nou.....ik heb het bubbeltjesfolie "gebruikt" maar niet verwerkt....ik heb het aluminiumfolie dus gebruikt voor de golven en de meeuwen.
Kaneelstokjes had ik niet meer, maar nog wel een busje gemalen kaneel....gebruikt als distressinkt....en ik heb in het hele huis nog maar 1 schelpje uit griekenland gevonden, dus....missie geslaagd??? Of echt veel te vals gespeeld????j







0 reacties: