Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



8.12.08

Dank u, Sinterklaasje....






Het was een zeer geslaagde Sinterklaas dit jaar....alledrie een leuk feest op school, en 's avonds een zak met kadootjes voor de deur!!! Wel schrikken natuurlijk, als ineens de bel gaat en er hard op de deur wordt gebonsd!!!! Bedankt buuf!!! Hihihi....
Ze waren erg blij met hun kado's en we hebben lekker gegeten, broodjes, salades, tomaatjes, komkommertjes, balletjes in satesaus...gewoon lekker van alles wat.....
En natuurlijk een lekker toetje....cupcakes met sneeuw....ahum....ik wilde eigenlijk zwarte pietjes en sinterklaasjes maken van marsepein voor erop. Maar helaas, zwart was op en rood bijna...dus heb ik ze maar gewoon bedankt met witte fondant en glitters....sneeuw dus, maar niet minder lekker, jammie!!!!

0 reacties: