Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



26.11.08

Ik heb me laten uitdagen....

Door de Channies.....vijf dames mochten mij vertellen hoe mijn volgende werkje eruit zou moeten zien...uit die vijf heb ik er eentje gekozen...en dat is Karin!!! Ik moest namelijk "buiten de doos" scrappen, dus heb ik een doos gescrapt hahahaha.....
Het is een soort vitrinekastje eigenlijk, voor Dafni's babyspulletjes....hij is dus nog niet af, maar de "Lay Out" op de voorkant was dus min of meer de uitdaging....

Ik moest.... geen papier als achtergrond/basis gebruiken, minimaal vijf bloemen gebruiken, een tag verwerken, twee photo anchors gebruiken, slechts 1 foto verwerken en allemaal verschillende merken papier gebruiken...

Daar heb ik allemaal aan voldaan. Ik heb nog toegevoegd...wat verf en rub-ons... ik heb vijf verschillende papiermerken gebruikt....




0 reacties: