Welkom!

Ik ben verhuisd!!! Mijn blog is vanaf nu te lezen op www.TAARTENkUNST.nl Ik zie je daar graag terug!

My blog has moved!!! You can now find it at www.TAARTENkUNST.nl I would love to welcome you there!



2.11.08

Channiedag 2008, was weer leuk!!!

Gisteren een dagje Amsterdam, we hadden bij Scrapland een forumdag en het was weer helemaal leuk! Ik mag nu dus ook eindelijk laten zien wat we daarvoor hadden gefabriceerd. Dat het iets met een pizzadoos was, wisten de Channies wel, maar hoe dan??? Nou gewoon....zo:





Als make en take hadden we een deurhanger van transparante sheet. Deze is nog niet af, wil op de achterkant nog een fotootje van de meiden die slapen, zodat ze de deurhanger ook echt kunnen gebruiken. Ik weet alleen niet of dat nou echt een succes zal zijn...ahum.....


Vantevoren moesten de Channies een fotolijstje maken waar ze een prijsje mee konden winnen. Wij deden natuurlijk zelf ook mee, ondanks dat we er niks mee konden winnen, was het natuurlijk wel leuk om te maken!

0 reacties: